Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Drugi o nama

Audi

Poštovani,

koristim ovu priliku da vam se još jednom zahvalimo na odlično udrađenom poslu za vrjeme promocije Audi perjanice novog Audi A8.
Event koji je bio jako bitan za Audi BiH iz razloga što smo bili pod velikim pritiskom Audi AG, da promocija bude na visokom nivou, kakva se i očekuje za takvo vozilo.
“Feedback” koji smo dobili od principala je izvrstan, a naša promocija je sigurno bila najbolja u čitavom ragionu. Uspjeli smo nešto na čemu bi nam i puno veće evropske zemlje samo pozavidjele. A najveći dio je upravo zahvaljujući vama.
Hvala još jednom Vama i vašem timu i vidimo se na idućem projektu.

S poštovanjem

Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript | Audi Brand Manager BiH

   

Superbrands BH

Najsrdačnije Vam zahvaljujemo na profesionalnosti koju je Vaš tim pokazao prilikom organizacije ceremonije dodjele prizanja Superbrands Bosna i Hercegovina 2009.
Nesebično zalaganje kompletnog tima NewEvent omogućilo je da naša ceremonija protekne besprijekorno i u skladu sa visoko zadanim standardima koje nalaže organizacija Superbrands na globalnom nivou.
Molimo Vas da naše zadovoljstvo i zahvale prenesete kompletnom timu koji je, zajedno sa Vama osobno, doprinjeo uspiješnoj realizaciji ceremonije. Iskreno se nadamo da ćemo i u budućnosti njegovati partnerske odnose i ostvariti suradnju na budućim projektima.

Amela Mehić, Superbrands BiH Country Manager | Superbrands BH

   

Sparkasse Bank

Saradnja sa gospodinom Nedžadom Tucakovićem ispunjava sve kriterije koje klijent može očekivati od partnerske agencije - Jednu profesionalnu pouzdanost, bezrezervan angažman uz pristup da ne postoje nerješive situacije i vrlo bitno, jednu veliku količini kreativne energije koja je apsolutno upotrebljiva! Uz prijatnu dozu fleksibilnosti i ležernosti, ova saradnja je, osim što unaprijedjuje nas posao i izuzetno ugodna.

Elmira Omerović, zamjenik direktora Direkcije za marketing i komunikacije | Sparkasse Bank

   

D&H Agency

"Newevent d.o.o. Sarajevo, na čelu sa gospodinom Nedžadom Tucakovićem, je naša partnerska agencija, sa kojom već duže vremena imamo najbolje moguće partnerske odnose. Sretni smo da imamo Newevent, jer kao event agencija može ispuniti sve naše želje i pretvoriti ideje u praktično rješenje. Sve naše zahtjeve ispunjavaju brzo i efikasno, s Neweventom se jednostavno ne može desiti nikakav problem. Posebno kad se radi o specifičnim rješenjima, tu su definitivno i najbolji.  Ako još tome dodamo susretljivost i ljubaznost kompletnog tima, našu saradnju možemo opisati samo kao izuzetno kvalitetnu i veoma poželjnu u ovim današnjim poslovnim okolnostima. Ko radi sa Neweventom, unaprijed je riješio sve dileme i napravio izvrstan posao.”

Mirsada Emrić | D&H Agency

   

FotoArt

New event agencija je poslovni partner agencije FotoArt, koja vrlo pouzdano, profesionalno i kvalitetno implementirala sve naše  zahtjeve i želje kada je u pitanju event managemant.
Inovativna rješenja i najkvalitetnija tehničko-tehnološka oprema, maksimalna predanost i odlična saradnja kroz uvijek ispoštovane rokove, je ono što agenciju Newevent svrstava u sam vrh iznimno zahtjevnog event managementa.
Posebno mi je drago što je Newevent svojevrstan produkt mladih i talentiranih ljudi koji svoju profesionalnost potvrđuju i opravdavaju svakodnevno. Vjerujem da će i u budućem radu agencija Newevent biti respektabilan poslovni partner agencije FotoArt.

Gordan Memija, direktor | FotoArt

   

Pristop

Kao što i sami znate, za izvršenje nekih od naših projekata neophodno je angažirati i pod-izvođačke kompanije, s tim da je odgovornost za pravilnu implementaciju još uvijek na nama.  Upravo iz ovog razloga naš izbor, kada je kvalitet usluga za organizaciju događaja u pitanju, uvijek pada na članove Vašeg tima jer su zasigurno najpouzdaniji dodatni članovi našeg tima.  Bilo da se radi o lokaciji u vrhunskom hotelu ili pak na otvorenoj poljani  za nas nema sumnje da će članovi Vašeg tima već biti spremni kada mi tek započinjemo naš dio  priprema.
Poslovna suradnja zahtijeva mnogo međusobnog poštovanja i povjerenja, a za povjerenje koje mi imamo u članove Vašeg tima zaslužan je veliki broj zajedničkih projekata koje smo uspješno implementirali!  Stoga se uistinu radujemo svakom budućem zajedničkom projektu koji ćemo imati priliku implementirati sa Vama,

Sabina Duman, direktor projekata & partner | Pristop BH d.o.o.

   

UNIQA Osiguranje

Raditi sa ovako profesionalnm i opremljenom agencijom bilo je pravo osvježenje u uslovima kada se, nažalost, još uvijek većina evenata u našoj zemlji radi poluamaterski, bez adekvatnog planiranja i sa nepotrebno velikom količinom improvizacije, koja često frustrira sve sudionike u procesu. Tako ističem NEW EVENT kao jednu svijetlu tačku u segmentu event managementa u BiH, koja pristupom, stručnim kadrom i opremom, može udovoljiti potrebama klijenata i na puno zahtjevnijem tržištu od našeg."

Hadžić Muhamed, Marketing i PR manager | UNIQA Osiguranje

   

Microsoft

„New Event je jedna od onih kompanija za koje jednostavno znate da će dobro obaviti posao. Ustvari, ne samo da će posao biti profesionalno obavljen, nego će vaša očekivanja biti nadmašena jer će uvijek uraditi više i bolje od prvobitno planiranog!“

Šolaja Vedran, Marketing Communication Manager | Microsoft BiH

   

Mercator

Agencija Newevent maksimalno profesionalan, korektan, fleksibilan i inovativan poslovni partner. Surađivati s njima je pravo zadovoljstvo i ''odlično odrađen posao''.
Imati njih za poslovnog partnera je pravo bogastvo u današnjem okruženju!!

Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript , direktor marketinga | Sektor marketinga Mercator BH
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript , Vođa tržnog komuniciranja | Sektor marketinga Mercator BH

   

USAID 3E

USAID Ekonomija Energetske Efikasnosti - 3E projekat je orgaizirao Festival energetske efikasnosti u Sarajevu, u periodu od 5. do 10. juna 2012.godine, sa ciljern promocije i upoznavanja građana sa dobrobitima provođenja mjera i tehnologija energetske efikasnosti u svojim domovirna i poslovnim prostorijama.

Cilj šestodnevnog Festivala, koji je sadržavao 14 događaja, bio je podizanje javne svijesti o energetskoj efikasnosti i populariziranje teme festivala na indirektan način kroz zanimljiva i interaktivna dešavanja. Građani Sarajeva i BiH su irnali priliku da prisustvuju kulturnim i zabavnim događajima, koncertima, ulicnim sajmovima, sportskirn događajima, umjetnickirn izložbama i filmovima koji su prenosili teme o energetskoj efikasnosti, obnovljivim izvorirna energije i zaštiti okoline. Festival energetske efikasnosti je predstavljao jedan novi pristup promociji energetske efikasnosti koji je uključivao građane svih uzrasta.

NEWEVENT d.o.o. Sarajevo je bio saradnik i partner u ovom događaju i obezbijedio je kompletnu organizaciju za Festival energetske efikasnosti, uključujući scensku postavku, audiovizuelne usluge, rasvjetu, tehničku podršku, osoblje i prevoz. NewEvent je u svakom pogledu pružio izuzetne profesionalne usluge. Osoblje Newevent-a je bilo veoma pouzdano, komunikativno i spremno za saradnju u svakom trenutku. Najsrdačnije preporučujerno kompaniju Newevent za sve scenske potrebe i cjelokupnu organizaciju događaja. 

Jane Wilson, Country Project Director | USAID 3E

   

Cisco BH

Prilikom organizacije dvodnevne konferencije Cisco Expo, za organizatora iste smo izabrali agenciju Newevent d.o.o. Sarajevo. U toku opsežnih priprema koje su trajale tri mjeseca, a podrazumijevaju planiranje budžeta, odabir dvorane, pregovaranje s dobavljačima, DTP pripremu i štampu svih vizuala, kontakt i koordiniranje aktivnosti sa sponzorima konferencije, posredovanje prilikom uvoza poklona za učesnike konferencije, angažovanje izvođača za nastup na Cisco zabavi, kao i moderatora, prevodioca, hostesa, tehničkog osoblja i zaštitarske agencije, uposlenici agencije Newevent na čelu sa gospodinom Nedžadom Tucakovićem iskazali su zavidan nivo profesionalnosti i poznavanja posla za koji su angažirani. Posebno cijenimo što su nam u svakom momentu bili dostupni, susretljivi i učinkoviti u rješavanju datog zadatka.

Cisco Expo podrazumijeva plenarnu sjednicu u ovkiru koje se prikazuje tehnički izuzetno zahtjevan demo i tri slota tehničkih prezentacija što znači da smo u 48 sati predstavili ukupno 31 prezentaciju sa različitom demo opremom. Svih 48 sati Newevent je pružao konstantnu i izuzetno kvalitetnu organizacionu i tehničku (audio, video i light) podršku.

Srdačno preporučujemo agenciju Newevent obzirom da se radi o ljubaznim, stručnim, dobro organiziranim profesionalcima s kojima je zadovoljstvo surađivati !

Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju.

Haris Pinjo, direktor | CISCO Systems Internetworking d.o.o.